171210

Fredag kväll och jag dricker inte öl, men det kanske är lika bra annars hade jag aldrig börjat packa. För nu är det inte många dagar kvar tills vi drar till Barcelona. Ska bli så skönt att äntligen få känna sig hemma och sluta leva i resväskan. LÄNGTAR!

I Onsdags efter en dags shopping på stan så gled vi över till Andreas och tog en öl och gick till Cirkus. Några öl senare drog vi vidare till Pluto. Torsdagen spenderade jag och Fia med en grillad kyckling, potatissallad, chips, dipp & cola hemma hos mig. Och idag har vi shoppat ännu mer, eller ja det sista vi behövde innan vi drar. Nu ska jag fortsätta kolla på Sons Of Anarchy, det är så jävla bra. I morgon blir det fodring på hög nivå, Stärling fyller år så glider över dit och kalasar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback